Ddermuka ayy gözün aydın canım sağlıkla büyüt inşallah 🙏
Kendimi gördüm sanki bende pazartesi olacağım. 38+3de. Bebişin kilosu 2500dü bende ciğer geliştirici iğne oldum rabbim bana bize hepimize sağ salim kavuşmamızı nasip etsin inşallah 🙏
Nasıl geçti süreci biraz anlatır mısın ben biraz korkuyorum da 🙄