Kızlar doktor bebeğime minyon dedi 35+6 da 2200 dedi kilosuna bu pazartesi kontrolde küçük olduğu düşünülürse suni sancıyla doğum düşünebiliriz dedi ne yapmam lazım kafam çok karışık hem korku hem heyecan yine 200-300 gr alsa 2500 kilo 37 haftalık için iyi mi erken doğsun da istemiyorum küvezde kalırsa bide sizde fikirlerinizi söylermisiniz ne yemeliyim ya da doktor alalım derse beklemelerini söylemelimiyim fikirlerinize ihtiyacım var ilk gebeliğim ve yaşım 21 çok bi bilgim yok