irmkkc Hanımlar bu nişan denilen şey sadece kanlı mı oluyor? 40+3 deyim az önce şeffaf bir akıntı geldi sancı vs yok. Bu nişan mı oluyor? Yoksa yarın zaten kontrole gideceğim o zamanı mı bekleyeyim yada şimdiden mi gideyim?
Sumeyyeky irmkkc nişan gelmiş olsa da doktora gitmenize gerek yok sancı takip edin o da yoksa yarını bekleyebilirsiniz zaten kontrol varmış
Evin_450 irmkkc Kızlar nasıl birşey bu nişan ne renk oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum yazan olursa çok sevinirim
Sedaerva03 Bu şeffaf gelen akıntı normal de gelmiyor mu benim bildim bileli o şekilde akıntım var 39+4 üm ve 5 6 gündür de kahverengi bir şekilde geliyor
irmkkc Sedaerva03 şeffaf akıntı bende de hep oluyor ama bu sefer farklı geldi. Her zamanki gibi değil de biraz daha sümüksü bir kıvamdı ve biraz fazla geldi. İnternette de nişan için sümüksü kıvamda kanlı diyor ama işte kan yok
Sedaerva03 irmkkc benim kanlı akıntım oldu ama 38 haftada çatı muaynesi olduktan sonra 1 kere kahverengi akıntı geldi daha sonra 2 gün boyunca kanlı akıntı geldi nişanmıdır acaba