Berna2729 Merhaba hanımlar 7 haftalık gebeyim progestan fitil kullanıyorum ama bu süreçte vajina bölgesinde batma hafifte kramplar oluyor dünde ciddi bir bel ağrısı yaşadım aranızda bu durumu yaşayan var mı ?
melissannesi Berna2729 bebiş kendine yer açıyor canım rahim kasları kasıldığı ve büyüdüğü için kramp ve ağrıların normaldir.