Kızlar merhaba. 20 haftalık gebeyim ve gebeliğimin başından beri proluton iğne kullanıyordum haftada bir gün. Doktorum perinatolog. Riskli bi gebeliğim var. İğneyi son zamanlarda bulmakta çok zorlanıyordum sonradan öğrendik ki toplatılıyormuş. Ve bu iğnenin ileri yaşlarda bebekte kanser riski yaptığını falan söylüyorlar. Öyle olsa doktorum niye yazsın hastalarına diye düşündüm? Çünkü alanında uzman ve gerçekten işinde çok iyi bir doktor. Sizin bir bilginiz var mı bu konu hakkında? Doktoruma şimdi yazdım cevap bekliyorum.