Kızlar 4 5 gün önce kan idrar verdim idrarda enfeksiyon çıktı, dün tekrar işte acilde kan idrar aldılar bu seferde kanda enfeksiyon çıktı hafif bi artma olmuş Kadın doğuma git dedi. İlaç verdi bi anda idrardan kana nasıl geçti anlamadım asıl önemli olanda bebeğime bi zararı olurmu 9+1 günlüğüz bu ayın 24ünde randevum var drye o güne kadar çatlarım sanırım