Servirevan Sonunda ben de Doğuma gidiyorum 9.30 gibi sezaryene alınıcam.. Rabbim selamette kucağıma almak nasip eylesin inşeallah..
Brlgry Servirevan Sağ Salim kucağına almak nasip olsun Allah yardımcın olsun inşallah kolayca atlat 🙏🙏
MeltemAsel Sağlıklı sıhhatli bir şekilde sağ salim kucagınıza almak nasil olsun inşaAllah. Sanırım sezaryen olacaksınız dogum anınızı dinlemek isteriz daha sonra.