wsultannn benim bebeğim de 1 ay gelisim geriliği vardı normalde 37 haftada doğurtacaklardı ama hem bebeğim zayıf olduğu için hem de bebek gelmez de sezeryan olurum diye kabul etmedim 37 haftadan 40 haftaya kadar her gün muz ceviz kaşar peyniri haşlanmış yumurta bal süt tükettim gelişmez demişlerdi Bir de ama aldığı kilo 1 kiloyu geçti. Yani yediklerim bayağı işe yaradı. 40+0 da dogurdum