Gks_01 bebegimolacak hayırlı olsun canım inşallah güzel haberler alırsın , alırız:) nasıl ilerledi süreç acaba ücretli miydi biraz bilgilendirebilir misin sıkıntı olmamasına rağmen bebeğimiz olmuyor sanırım bu sürece giricez 🥲
bebegimolacak Gks_01 evet bizde de sıkıntı yok deniliyor 2 yıldır olmuyor. Ben özel hastanede yaptırdım ama devlet hastanesinde de yaptırılıyor kuralları var sanırım ben hiç gitmedim
Gks_01 bebegimolacak evet devlet hastanesinde süreç çok uzun sanırım bizim de 1.5 sene oldu ne kadar tuttu sizin acaba ?