Ben Klomen kullanmıştım 1 tane yumurtam büyüdü çatlatma iğnesi oldum ama tutmadı. Daha sonra temmuz gibi kullandım yine Klomen gün de 1 yumurtam büyümedi. Başka bir doktora gittim o da adet ol 2. Günü gel femara başlayalım dedi. Sizce daha mı etkili ? Kullanıp hamile kalan oldu mu