Uzgnsrt Şuan 32 haftaligim dünden beri bel ağrım geçmiyor hafif hafif vajinamda karıncalanma ve kasıklarımda bacaklarımda uyuşma hissediyorum normal mi doğum mu ? Hastaneye gitmeli miyim ?
Karanfill Uzgnsrt son haftalarınızda olduğu için normal. Doğum sancısını anlıyorsunuz zaten düzenli aralıklarla geliyor 5 dakikaya bir ya da 10 dakikaya 1 gibi.
Uzgnsrt Karanfill biliyorum bu benim ikinci çocuğum olacak ama hiç geçmeyen bir ağrı var dün akşam parol içtim yattım her uyandığımda ağrı ile uyandım
RiRi22 Bahsettigin şikayetler bende de oluyor ama akşam yat sabah kalk düzeltiyorum geçiyor. Bence doktora görün