Kızlar 13 haftalıkken şiddetli kanamam oldu doktora gittim bebek gayet sağlıklı Progestan verdi ek olarak iğne verdi hala kullanıyorum kanamam durmuştu şu an 14. Haftayı bitirmek üzereyim tekrar azar azar kanamam oluyor doktor ilacı kullanmaya devam et dedi aynı durumu yaşayan var mı kanamam çok az geliyor ama kesilme olmadı çok korkuyorum