Busra779 Kızlar yerleşme kanaması nasıl oluyor.ilk gebeliğimde yaşamadım.adetim yarın görünüyor.şimdi Pembe kanama geldi.miktarı az mı oluyor bu baya geldi peçeteye silince.adet mi yerleşme mi nasıl anlaşılır
Kplnsyd Ben akşam acilde kan vermiştim gebelik icin sonucunu almaya gitmeden pembe peçeteye gelen lan gelmişti, hamile oldugumu öğrendik ertesi gün ikindi civarı gibi kahverengiye dönerek devam etmişti. Yani pembe kahve arası gibi ve çok da uzun sürmemişti
Busra779 Kplnsyd adetse diye daha gitmek istemedim de😞 kasık ağrım da var adet de olabilir o zaman ya bilemedim
Aslihant Busra779 benim kasik agrim cok fazlaydi adet olucam diye dusunuyodum peceteye cok az silik pembe renkte geldi kasik agrim devam etti ertesi gun adet olucaktim olmadim test yaptim pozitif suan 11 haftalik hamileyim
Kplnsyd Busra779 benim de o gün çok kasik ağrısı vardı akşamına da pembe kan gelmisti, ve kasik ağrısı göğüs hassasiyeti o dönem baya vardi
Eesraaa34 Tam bir haftadır lekenme yaşıyorum her doktor başka şeyler söyledi yerleşme kanaması denildi eski kan denildi kese çevresinde kana alanı yavaş o akıyor denildi . Ama büyük ihtimalle yerleşme kanaması olabilir ben adetime 2 gün kala erken testle öğrendim adet günümde hep nokta şeklinde kahve rengi akıntı gördüm adet olacakmışım gibi sonra geçti ama 2 hafta sonra gene başladı 1 haftadır devam ediyor
Busra779 Eesraaa34 anladım sizinki kahverengiymiş.bu pembe.ama baya geliyor silince o yüzden heveslenmek istemedim adettir diye yorumladım ama bilmiyorum inanın.ilk gebeliğimde bir şey yaşamadım ben .başka bir uygulamada 5 6 gün gösteriyor adetimi anlamadım
Busra779 Aslihant anladım hayırlı olsun.miktarı az oluyor o zaman.ben iki kex gittim peçeteye dolu dolu geldi.ama akmamış henüz.kaç aydır geç geliyordu adetim mevsimden dolayı sanırım.şimdi böyle olunca şaşırdım
Eesraaa34 Busra779 ilk tecrübem benimde bilemedim🤷♀️ umarım güzel sonuçlar alırsınız her şey gönlünüzce olsun 🙏