Papatya-1234 Aslanmom1 maşallah gebelik şekeri baktırdınız mı? Benim bebeğim de önden gidiyordu doktor şeker bakalım dedi ama henüz yaptırmadım
YesimAykut Aslanmom1 ben de normalde 27+6 ama 29 görünüyor ultrasonda, 1450 geldi bugün, 40 cm boyu 🙂
Aymerah 28+4 bugün gittim 1300 kg dedi ama boyu söylemedi galiba yada ben kilonun şokuyla anlamadım boyu ultrason kağıdında da göremedim 🥲
Aymerah Aslanmom1 kızım 2 kilo 48 cm doğmuştu o yuzden şimdi bana her türlü fazla geldi kilosu 😅ama asıl merak ettiğim boyu eşimde bende kısa sayılırız ben 156 eşim 165 falan o yuzden boyu cok merak ediyorum tabi sağlıklı olsun da önemli değil ama Rabbimin hazinesi geniş duada sınır tanımamak gerek 🫣
YesimAykut Papatya-1234 hep ilerdeydi 10 gün kadar, bilmiyorum hangi haftaya göre doğum olur neye göre hesaplanıyor bazı doktor sat a göre diyor bazısı bebeğe göre
YesimAykut Aslanmom1 yok aksine 4 kilocuk aldım, zaten 1 buçuk kilosu çocuk yani, çok iştahlı değilim nedense
HaticeTekin 2 hafta veya 1 hafta ilerlemesi cokda önemli birseymi biz aynı gidiyoruz haftasıyla daha doğrusu onu ben nasıl öğreneceğim
Aymerah HaticeTekin 2 haftadan sonrası sıkıntı ilk bebegim ilk önce iki hafta geriden geldi önemli değil dedik ama ben gebelik zehirlenmesi yaşadığım için gelişimi durmuş 3 haftaya 4 haftaya cıktı 38 de doğum yaptım ama 34 hafta uyumluydu 2 kilo doğdu ama gayet saglıklıydı küvoze falan girmemiştir çok şükür
YesimAykut Aymerah gerilik hangi haftadan sonra başladı canım korkuyorum ben de, şimdi önden gidiyor ama 2 hafta ilerdeydi, şimdi 1 hafta olmuş, bi tane bebek kaybettim bu yüzden, sizde hangi haftada başladı gerilik hatırlıyor musunuz
Aymerah Aslanmom1 sayıyı 4le carpınca 20 küsürlü cıkıyor sanki 7yle carpmak daha mantıklı 😅FL 5.22 yazıyor
Aymerah YesimAykut 28.haftada randevuma gittim hersey normal denilmişti ama bazıları bi ıkı hafta geriyi söylemiyor ondan sonra herşey normal diye 12 saat yolculuk yaptım memlekete gittik geldiğimizde 32 vrya 34 haftalık falandı o zaman doktor kızmıştı bu zaman kadar nasıl farkedilmedi bu diye (kendi doktoruma randevu bulamayınca baska doktora gitmistim) sonra perinatolojiye yönlendirdi orda yine 2 hafta geriye normal dedi tekrar doktoruma geçtim o aralar gelişimi yine aynı kalınca tekrar perinatolojiye gönderdi bunların üstüne tansiyon ve ödemde eklenince acil yatış verdiler sezaryen için ama tansiyonum kontrol altına alınınca hastanede yattım bir hafta kendi gelmesini bekledik 38+1de doğdu ama gelişimi 34 haftaydı yani 🥲