Asli98- Aynil710 baştan beri dikkat etmeye çalışıyorum şuan 26. Haftadayım ama bazen geceleri sırt üstü uyanıyorum nasıl çözüm bulacağım bilmiyorum
lidyaa30 Aynil710 14-15. hafta arasinda cunku ozellikle sola yatmak bebege daha iyi kan akisi sagliyor tabi arada saga donuyorum ya da sirt ustu yatiyorum ama sonra tekrar sola donuyorum ama zaten icerden bi baski sirtta agri yasiyorsun ve bebek seni yonlendirmis oluyor aslinda
blackeagle Aynil710 şuan 22 haftalığım yaklaşık 3-4 haftadır sırt üstü yatamiyorum nefesm daralıyor sanki rahatsız oluyorum bu size bağlı ne zaman rahatsız hissederseniz o zaman birakabilirsiniz bir doktordan duymuştum
minikbebegim06 Asli98- ben sırtıma yastık koyuyorum sırt üstü yatmama engel oluyor bide küçük hamile yastıkları var kelebek şeklinde iki parça ortası cırt cırtlı ondan almıştım deneyin isterseniz
2cocukluana_ İlk 3 ay yattım ama sonra karın büyüdükçe zaten siz rahatsız hissediyor ve yatamiyosunuz şuan 20 haftaligim
Asli98- minikbebegim06 hamile yastigim var ama bu çıtçıtlı olanlardan değil yastık olayını bir deneyeyim hamile yastığının diğer ayağını sırtıma denk getiriyordum yine de sırt üstü uyandığım zamanlar oluyor birde yastık deneyeyim belki rahatsız olurum
Aslaninannesi_ Canım daha 16 haftadasın yatabilirsin zaten bebek seni yönlendirecek sırt üstü yattığında rahatsız olursun suan olmuyorsan yatabilirsin
sinem93- Ben de 21 hafta oldum yüz üstü yatmayı zor bela bıraktım. Şimdi de sola değil de sırt üstüne alıştım ama rahatsız olmuyorum karnım da çok çıkmadı daha. Heralde çocuk yatırmaz rahatsız olsa diye düşünüyorum.