Arkadaşlar merhaba ben 18 haftalık olucam yarın hamileyim ve dünden beri ciddi derecede bacak ağrım var yani varis damarlarım oluşmuş çünkü ilk gebeliğimde kızıma hamileykende vardı ve çare olması için hiç bir çözüm kullanmadım 9 ay boyunca o ağrıları çektim doktorum ozamanlar çok ayakta durduğum için olduğunu söylemişti şimdi ise bu gebeliğimde de doktor randevuma daha var hamilelikte varisi olanlar sizler n’aptınız ağrınızı az da olsa dindirmek için ben dayanamıyorum dünden bu yana varis çorabı alayım dedim de eşim belki kan akışı yavaşladığı için bebeğe zarar verebilir diyor interneten araştırdım mükemmel çözüm hamilelikte çorap kullanmak diye sonuç çıktı bana yardımcı olun ya çok zorlanıyorum yürümem bile topalayarak