Günaydın bebişler ben 34+3 teyim 2 gün önce kontrole gittim ilk def nstye girdim doktorum sonuçlar güzel dedi bebek normal doğuma uygun pozisyonda dedi o an ilk defa da bebişin yüzünü gördüm herşeyi unuttum soramadım doktora bu normal doğuma uygun pozisyonda demek bebeğin kafası aşağı dönmüş demek mi oluyor anlamadım uygun pozisyon dediği nedir?