Minnosaannee zaman herşeye alıştırır insanı . En azından suç oranı en az olan , sapığın abazanın yaşayıp barınamayacağı, herkesin eşit olduğu bir yer .keşke imkanım olsa keşke gitsem. Ben artık bu adaletsizliklerden , katliamlardan bıktım. Çoluğumuz çocuğumuz kötülerle karşılaşmasın inşallah🙏