Brconr Kızlar son adetim 24 Ağustos 3 ekimde doktora gittim kese göründü daha sonra şikayetlerim olduğu için 7 ekimde acile gittim keseyi bebeği ve az bir şekilde de kalp atışını duyduğunu söyledi ve buraya kadar hep alttan muayene ettiler. Dün özele gittim ultrasondan baktı ve 4 haftalık hamile olduğumu kalp atışı için 15 gün sonra gelmemi söyledi şimdi ben kaç haftalık hamileyim ve kalp atışını duyup bebeği gören doktor nasıl duydu ve gördü eğer 4 haftalıksa
Brconr MiracAlpinveUmutunAnnesi ama doktorun dediği gibi 7 sinde hamile kaldıysam 4+4 oluyor gelişmemiş olsa söylemez miydi
GulsenUlu Brconr ilk haftalar buyume hizi degisiklik gosterebilir, ultrasonda farklilik gosterebilir, zamanla haftasini yakalar. Siz simdilik son regl tarihinize gore sayin, gerekli gorurse 1 ay kadar sonra doktorunuz SAT’ınızı duzeltir.