Gamzeg benim hamilelik süresi boyunca tansiyonum yoktu ta ki 39. Haftamda muayeneye gidene kadar 😒 39+5 olmuştuk doktorum normal doğum yapmanı istiyorum demişti fakat ongğn tansiyonum yüksek çıktı. Yatışım yapıldı göz önünde olmanı istiyorum böyle eve gönderemem dedi. Yatışım yapıldıktan sonra tansiyonum biraz daha yükseldi akşama sezeryana alındım 😕 yani tansiyonun varsa sezeryan olma olasılığın yüksek maalesef ki