MiracAlpinveUmutunAnnesi Melodimm Hamilelikte yaptırmadım ama küçükken yaptırmıştım. Hem yaktırdım hem dondurdum biraz acısı var tabi.
Daisyy000 Melodimm Ben kendim üzerine kibrit bastım yaktım, önce su topladı,sonra kendi kendine patladı ve kayboldu,10dan fazla siğilimi bu şekilde yok ettim bidaha çıkmadı
MiracAlpinveUmutunAnnesi Melodimm Yok kız normal odada yaptılar benimkini. Küçük bir aletle yapıyorlar. Sürekli gidiyordum ben 1 kere gitmedim. Elimde vardı benim siğil
Melodimm MiracAlpinveUmutunAnnesi Bakalım ne olucak🥺InsAllah acıtmaz ben kan sonuçlarından da korkuyorum insAllah birşey yoktur.