Bensuy merhaba, evet çok şükür hareket etti, akşamına acile gitmeyi düşünüyordum ki kipirdadi ertesi gün tekmeyi attı muhtemelen gün içerisinde çok yoruluyorum çalışıyorum ondan diye düşündüm. Endişe etmeyin bu haftalarda çoğu kişi bunu yaşıyormuş uyuyorlar bebisler muhtemelen. Bi kac gün daha müsaade edin derim yada imkanınız varsa acile gidin içiniz rahatlar 🙏🏻