LavinsMom MiracAlpinveUmutunAnnesi ay senin oglun vardi ya oglun olacakti yinedimi? Yoksa yalnis mi hatirliyom. Ama kiz cikti sana 🤣🤣
MiracAlpinveUmutunAnnesi LavinsMom Doğru hatırladın canım 😂 Herkes kız diyor ben hala kız hissediyorum ahahaha
Softlove Benimde daha belli değil ama merakıma yenildim banada bir yorum yaparmısınız🤗 32 yaş doldu öart ayında . Temmuz ayında hamile kaldım. Ama 30 31 temmuz gibi oldu ilişki 😀
isimsizdir LavinsMom şuan 21 yaşındayım önümüzdeki yıl mart ayında 22 yaşına girecem Dogumumda subat slnu yada Mart başı olacak Yani şimdi nasıl oluyor
birsuperisi LavinsMom pazartesi doktor bakarsa öğrenicem inşallah. ben başlarda hep kız düşünüyordum ama son zamanlarda erkek hissediyorum 🥲 bakalım hayırlısı neyse o olsun. teşekkür ederim bu arada
Svm_ernr41 @LavinsMom 29 yaşındayım Temmuz ayında hamile kaldım 🌸 cinsiyeti yeni öğrendim merak ettim tutuyor mu gerçekten 🥰
Benimminikim LavinsMom benimki nasıl erkek çıkıyor benim de yaş 25 son adet tarihi 22 haziran ahahahahm
LavinsMom Benimminikim sat 28 olursa hamile kalma hazirana dusmezki temmuza duser. Hanimefendi son adeti yazms diren ona uygun yaptim. Bak dedim ya son adet degil hamile kaldiginiz ayi yazin. Cunku son adeti 1 haziran olan haziranda hamile kalir 30 haziran olan mesela temmuzda.
LavinsMom Benimminikim siz direk haziran yazdizin bende hazirana gore dedim canim. Ben demedm o hesaplama diyor oda dogruluk payi tabiki bilinmez