Eslem34 LavinsMom mart ayında tamamlandı haziranda hamile kaldım doktor 12+3te erkek gibi demişti 13+5te kız dedi bacak arasınıda gördüğünü söylemişti hatta detaylıda öğrenicem artık kesin olarak haber veririm size burdada çoğu kişi erkek demişti zaten
Busraltn Edda112 12+3de ikili taramaya girdim özelde bir prof doktora. %85 kız gibi dedi ama vallahi aileler erkek bu kesin diyor 😂 kafam karıştı ne hissedeceğimi bilemiyorum 🥴
LavinsMom MiracAlpinveUmutunAnnesi kiz seninki neydi ben onu unuttum ya. Yok bana soylemedin kesin yoksa unutmam 🤣
LavinsMom HuzurDenizim kiz cikiyor 🫶 tabi. Zaten dogru olsa herkes onceden bilirdi bi ihtimal kimisinde dogru olur kimisindeolmaz bakalim. 😄
Edda112 Busraltn gerçekten çok heyecanlı benimki de göstermedi haftaya tekrar gideceğim ama profun dediği doğrudur herhalde ya 😆
LavinsMom SeverBurcu sag salim kucaginiza alirsiniz insallah. Demek dogru cika biliyormus bu seyle 😄🙈