Seyda5- Merhabalar kızlar bu ay ki adetim o kadar az ki 3. Gün ama toplasanız 1 ped dolmaz. Birkaç arkadaşıma daha sordum onların da adetleri az olmuş sizin nasıl? Mevsimsel geçişten kaynaklı mı acaba ?