Aysegebes Selam annişler biz 36 yız. Henüz kızıma hiç elbise almadım tulum tarzı aldım hep. Fotoğraf çekimleri için bir iki parça elbise alayım yenidoğan diyorum ama hangi sitenin ürünü iyidir bilemedim. Öneride bulunur musunuz?