Papatyam2608 Kızlar bend ekabızlık devam ediyor dün pozitif görünce şükür doktoruma söyledi bana enama lavman alıp yapmamı söyledi nasıl yapılır ki daha almadım bugün alacam kolay mı acaba kızlar ya