Ciceklerrrr 12 .08 de ölü doğum yptim ilk regilimi oldum eşimin isteğiyle korunmasız iliski yaşamıştık şimdi adet olmam gerekiyor olmadım gecikmem normal mi yoksa gebelik olabillr mi