Kızlar şimdi regl uygulaması hepimiz illaki kullanıyoruz ama ben daha yumurtlama ve doğurganlık günü hakkında çok bir bilgim yok yani hangisinde hamile kalma ihtimali yüksek hangisinde değil bide uygulama da normal değerleri mı kullanmak iyi kendi değerlerimizi mı