A_nuur19 hayırlı olsun çok yeni gebelik biraz bekleyin doktora gitmek için bence bu değerde kese gözükmez diye biliyorum bi kaç gün aralıkla kan testi verip beta değerinizi takip edebilirsiniz. Yükselmeye göre kadın doğuma gidersiniz sonrası zaten doktor ne derse o yoldan devam🌸