Hanımlar merhaba ben Bozüyük’ten gelip gidiyorum şehir hastahanesi Tuğba yuvanç hanıma kontrollerimi yaptırdım gidemediğim zamanlar buradaki kadın doğuma gittim şimdi randevu alamıyorum Tuğba hanıma 35+2 olduk bugün randevusuz gitsem bakarmı gebelik şekeri var ve suyumda yükselme var bilgisi olan bilgi verebilir mi ?