Ben de 33 yaşımdayım ilk hamileliğim. Herkes yürü yürü çok iyi diyor şu an 35. Haftamdayım. Ancak yürümek benim için ideal değil, daha genç olsaydım hamileliğim daha kolay geçerdi diye düşünüyorum. Yine de çok çetrefilli değildi aktiftim ancak 19 yaşında hamilelik geçirip dere tepe yürüdüm sen de yürü diyenlere halimi çok anlatamıyorum.