Evet kızlar dün akşam 10 da doğum yaptım bu konuyla ilgili çok kadasında soru olan var o yüzden anlatmak istedim ☺️☺️ belki bilen bilir Fransada yaşıyorum 2,5 yıl önce plesanta dekolmanı nedeniyle sezaryen oldum o yüzden doktorumda hem normal doğum yapmamı istediği için hemde yine aynı şey yaşanmasın diye planlı ssvd ye karar verdi atın 8 inde sabah 8 de yatışım yapıldı sonra 12 de balon dedikleri ilaçsız bir aleti vajinama koydular o balon orda şişiyor ve doğal açılma sağlıyor bu arada benim açılmam 0 dı balon 24 saat kaldı ve çıkardıklarında 3 santim açıklığım vardı doktorda suni ile devam etcem dedi kızlar tam 8 saat suni yedim anam ağladı afedersiniz berbattı çok acı çektim en sonunda epidural vurdular tam rahatladım oh sancı hissetmiyorum derken ebe geldi ve hiç açılmamın olmadını 3 ten yukarı çıkmadını bu şekilde de benim ve bebeğimin hayatını tehlikeye atmayalım diye hoppaaa hazırlanıp direk sezaryene girdik 🤦🏻♀️😂 Yani yine normal doğuramadım, Ama olsun bebişim Emirim kıcağımda ona kavuşunca her acı geçti ama size tavsiyem hiç uğraşmayın o acılarıda boşa çekmeyin eğer bebekleriniz arasında yaş farkı 5 ten aşağı ise risk almayın derim…