ikitosbikannesi_ Kızlar sorum başlıkta. Konyadayım devlette spiral takılıyor mu? Takıyorlarsa hangi bölüme gidecem? Adetin 4. Günü gitsem hemen takarlar mı? Spirali eczaneden biz mi alıp götürüyoruz? Devlet hastanesinde işleyiş nasıl?
ZeynepDuru17 ikitosbikannesi_ devlet hastanesinde bedava takıyorlar adetin üçüncü günü kan alıyorlar önce sonra kadın doğuma randevu alın oranın nasıl oluyor bilmiyorum çünkü yönlendirme yaparlar