Siz domuz etine takılıyorsunuz bizim insanımız o kadar kötü ki eşek köpek eti dahi kullanıyor hatta bir bakan olması lazim sokaktaki köpekleri yurt dışına satalım orda yeniliyor demişti diyeceklerim bu kadar şahsen ben hiç et yemiyorum bilmiyorum göre göre nefes alan bir canlıyı yemek 🤢 heleki ineklerin süt vermesi için nasıl bir işkenceye maruz kaldığını görüp üstüne yavrularını onlardan alıp kesim haneye götürmelerini gördükten sonra tam yerinde bir karar aldığımı anladım bende hamileyim ve yavrumu benden alıp emziremeden götürmelerini hayal dahi edemiyorum 😭