Gulcinnnnanne 2-3gundur ishalim var gecmiyor su icmeye çalışıyorum ama midem de cok almiyor yaşayan var mi hastaneye gitmeli miyim 10 haftalik hamileyim birsey olacak diye korkuyorum vücudum cok su kaybetti🥺
ZeynepDuru17 Gulcinnnnanne hastaneye git ama panik yapma stres sıkıntı girme hemen ishal hamilelikte iyi değil için rahat etsin ağrın sancin vs falan varmı
irser Gulcinnnnanne baslaeda bende ishal oluyoedum simdide kabizim cok normal her sey degisiyor kanama gorurseniz mutlaka ugrayin
Babyybabyyy ZeynepDuru17 benimde ishali bugün başladı ve 2 gündür aşırı başım ağrım var. Geçmiyor. 25.haftdayım
ZeynepDuru17 Gulcinnnnanne kanama vs yok demi bı hafta dan fazla ishal olursa tehlikeli oluyor yinede stres yapmayın bişey yoktur inşallah ama dediğim gibi içim rahat etsin diyorsanız gidin bakarlar zaten
Gulcinnnnanne ZeynepDuru17 yok oyle birşey şükür yoksa koşa koşa giderdim ufak tefek şeyler icin gitmeyim diyorum ama 3 gun olunca bilemedim benim ictigim suyla yerine gelmeyecek gibi hissediyorumda sivi kaybimin cok teşekkür ederim
Gulcinnnnanne irser gecmis olsun sizede insallah olmaz cok su icebilen bir insan degilim cok da su kaybettim ondan düşündüm inşallah gecer cok teşekkür ederim
E6366 Gulcinnnnanne bende oldum 4 gün sürdü doktora söylemedim sadece bol su içtim günde 3 lt kadar geçti
minikbebegim06 Gulcinnnnanne sıvı kaybı için gidip serum alabilirsiniz uzun süredir ishal olduğunuzu söyleyip belki enfeksiyon falan da varsa diye kontrol ederler hem geçmiş olsun 💐