Kızlar doğuma 2 hafta kaldı ve artık heyecan hatsafa da ama şaka gibi hersey şimdilik çok bişi hissedemiyorum evet doğum heyecanı bebeğimi elime almanın heyecanı var ama doğduktan sonra elime alınca mı hissederim daha mı farklı oluyor birileri beni aydınlatabilir mi ben duygularımı anlayamıyorum :)