Kızlar bugün sabah sezeryan için gün verildi 8 gibi hasteneye gidicem ama şuan karnımda ağrı var gittikçe artıyor sanki 12 den sonra bişey yeme demişlerdi yemedim de hastaneye gitsem bişey yaparlar mı yoksa evdemi bekleyim şuan gitsemde daha saat 3 olduğu için süreyi doldurmadın narkoz veremeyiz deyip ameliyatada almazlar ne yapayım bilemedim deneyimli olan birileri yok mi bana akıl versin