Bebeğim nasipse Ocak başı gibi doğacak.Tulum almak istedim ama sanırım tek taraflı fermuarlı olduğu için genelde pek kullanışlı olmuyormuş gece altını değiştirirken falan.Pek kalın kundakta bulamadım.Ne almalıyım bilemiyorum.Özellikle kış bebeği olup deneyimi olanlardan cevap bekliyorum.Teşekkürler🌹