Kızlar selam ilk dogumum olacak. Özelde doğum yapmak için maddi imkanım var fakat şehir hastanesi de düşünmüyor değilim. Devlet hastanelerinde ısrarla sonuna kadar vajinal doğuma zorlamalari beni korkutuyor kendi savcının üzerine suni sancı falan. Kötü hikayeler duydum ister istemez, tansiyonu düşünce annenin ya da bebek strese girdi vs. Diye saatlerce suni sancı görüp sonrasında sezeryana alınanlar falan. Bu açıdan özel hastane biraz daha senin konforunu düşünür gibime geliyor ama bilemiyorum. Sizin fikirleriniz neler