Merhaba Kızlar, ben 23 yaşımdayım şuan 2 yıllık evliyim.Döngüme göre 10 Ocak’ta regl olmam gerekiyordu 2 gün gecikmişti 12 Ocak’ta regl oldum. Gayet normal olduğu için garipsemedim. Genellikle 7 gün süren bir düzenim var fakat 13 gün süren bir kanamam oldu bazı günler az olmasından dolayı ve vakit bulamadığım için hastaneye 13. gün gittim. Doktor ultrason kontrolünde birşey göremedi, kan testi istedi ve 2 gün sonrasında tekrar kontrol istedi. Bu arada kanamam yok denecek kadar azalmıştı. 2 gün sonrasında gittiğimde Doktor Bey gayet düz duygusuz bir biçimde hamile olduğumu söyledi. Normal karşıladım günde çok fazla kişiyle muhattap oluyor ya da mizacı budur dedim. Beta HCG 1200 civarında çıkmıştı. O gün tekrar kan testi istedi ve 2 gün sonra tekrar kontrol istedi. Son kontrolümde 1600 civarı çıkmış tekrar kan testi yapıldı ve o gün içinde 600′e gerilediğini gördük. Ultrason ile baktı ve yüzüme bile bakmadan senin çocuğun ölmüş diyerek üzerime ultrason jelini silebilmem için bir peçete fırlattı. 4 gün öncesinde göremediği neyi gördü ultrasonda anlayamadım ilk gün bana hamile değilsin dedi 4 gün sonra ultrasona bakıp çocuğun ölmüş dedi. Bir işlem uygulamadı ve evde düşeceğini bezelye tanesi kadar olduğunu düşünce göreceğimi söyledi. Bebeğimi 28 Ocak’ta kaybettim sadece 2 gün hamile olduğumdan haberdardım ve o 2 gün hayatımın en güzel günleriydi. 29 Ocak’ta bezelye tanesi kadar bir parça geldi peçeteme anladım düştüğünü. Üzerine 20 gün daha kanamam oldu. Sonrasında enfeksiyonum oldu. 9 Ay geçti üzerinden fiziksel olan ağrı sızı kanama herşeyim geçti fakat psikolojim düzelmiyor. Tüm değerlerim iyi eşimin de öyle ama hamile kalamıyorum. Sürekli aklımda kaybettiğim meleğim var.