Kızlar 1 haftayı gecik hep kasınıyorum her yerimde sivilceler geceleri resmen kasınmaktan uyuyamıyorum 44 günlük bebeğim var kafayı yicem ya ona da bulasmıssa diye!! Uyuz olduğumu anlamadım evimde sivrisinek de oluyo arada onlar ısırdı sandım.. Ama geçenlerde akrabamız gelmişti o uyuz olmuş dedim kesin oylelilke bulaştı annemde de kaşıntı var çünkü kendimi sirkeyle yıkadım resmen bekletiyorum dusa giricem yarın sirkeyle her yeri silicem daha napmalıyım yardım lıtfen