dlrbdrd Arkadaşlar merhaba pazartesi günü çatı muayenesi oldum doktorum bugün kanama lekelenme yaşayabilirsin dedi ancak benim lekelenmem hala devam ediyor 3 4 gün oldu acaba lekelenmenin bu kadar uzun sürmesi normal mi yaşayan var mı acaba?
dlrbdrd Madam27 evet gittim bir sorun yoktur dedi rahim ağzın açılıyor kanamalı akıntı olması normal aşırı kanama olursa acil gel dedi
dlrbdrd Shylaa benim 4. Gün oldu canım o yüzden merak etmiştim ama doktorum regl kanaması gibi artmadığı sürece sıkıntı yok dedi