Merhaba gebeşler 🤰😊 bu hafta doktora gittim 31+5 olduk , bebiş uzun boylu ve kilolu olduğu için ayrıca pozisyonu makat olarak devam ettiği sürece spinal sezeryan dedi. İlk gebeliğim ve doğum korkum var üstesinden nasıl gelirim 🙈 ayrıca spinal anestezi ile sezeryan olanlar var mı aranızda 🙈