Dlntkesn Yasko-y tabiki de kestirmelisin batıl inanç canım onlar ben kestirdim yakınlarım da kestirdi hamileyken hiç bişey olmadı Allah bilir kimin ömrünün ne kadar olduğunu sen bozma kalbini 🩷
umrumdadegil Yasko-y kestir canım bu soru her gün soruluyor🤣 sonuç herkes kestiriyor takılma hurafelere🥰
Karuz Ben kestirdim. Hatta gittiğim kuaför tebrik ederim hurafelere inanmadığın için dedi. 3 hafta geçti ve saçlarım şuan daha hızlı uzuyor