Ecekrk Kızlar selam bebeğim için uyku tulumu arıyorum mümkünse yarım kundak şeklinde yada ayak kısmı c olanlardan 6 aya kadar kullansın diye birde en geç Ekim sonu doğması bekleniyor kalın battaniye arıyorum siz hangi marka modelden aldınız?
Tontonunannesi Ecekrk ben tulum aldım ebebek ten ayakları c şeklinde ama çok ince kumaşı. 2kalın battaniye kızımdan kalma vardı almadım o yüzden onları kullanacağım 1tane de ince hediye geldi
Aydi Ecekrk owlinin uyku tulumu bebeğim gazlıydı beni o kurtardı çok rahat çok kullanışlı kundak şeklinde trenyokda var biraz tuzlu ama değer naçizane
Ecekrk Kundak diye geçenler mi e bebekte onları gördüm dediğiniz gibi çok inceydi uyurken sadece onunla olmaz gibi
Nazo77 Ecekrk ebebekte olan inceye birinin bebeği sığmamış küçük gelmiş üst kısımdan 6 ay zor kullanır yani o işe yaramaz bende arıyorum ama pek birşey bulamadım
Aydi Ecekrk bedenleri değişiyo var benim bebeğim 3ay kullandı o bebeğinize size bağlı hiç üstünü örtmedim başka bişeyle kumaşı falan güzel girin bakın kendiniz karar verin oradaki yorumlara da