Mtiryaki her doyurduktan sonra mutlaka gazini cikarmadan uyumasna izin vermeyin uyuyorsa da sırt üstü yatırın başını hafif yan çevirin kusarsa diye ayaklarini karninin icine dogru bastirin cok hafif şekilde alttan gazini mutlaka çikaricaktir kizim uyudugu zaman babasi hep o sekilde cikardi o yüzden gaz sorununu cok az yaşadik bir de bebegimi ben yüz üstü yatiriyordum öyle cok dha rahat ve uzun uyuyordu başini yine yan çeviriyordum ve sürekli kontrol ediyordum çnku bazen başlarni kaldirmaya çalışa biliyorlar buda cok dikkat isteyen bir durum nefessiz kala bilir buna da biz dikkat edicez karnina baski uyguladigi icinde sanci cekmiyordu dha uzun uyuyordu altina yastik koyuyordum alçak olucak sekilde