Bi yakınımın yıllarca bebegi olmadı uzun zaman sonra doğal yolla bebegi olunca herkes cok sasırmıstı yaşı da geçiyodu baya tabi, neyse ilk bebegi dogdu uzun zaman olmayınca hep bu anı bekliyolardı tabi bile isteye ilk bebegi 2 aylıkken ikinciye hamile kaldı onuda yeni dogurdu gayet mutlu araları bi yaş bile yok. Ama kızın kendi ailesi de kocasının ailesi de ful yanında destek. Hatta 4 ay olunca işine dönebilcek o derece desteğin varsa yap derim yaş geçtikce istemiyor insan. Bebegim 15 ay bitecek bende 2. Düşünüyorum insallah