Hamileliğimi öğrendiğim ilk günden beri 4 haftalıkken başladım lieraac kullanmaya 27. Haftam şu an hiç çatlağım yok ama bir tanıdığımda aynı şekilde 4 kutu liberal bitirdi doğumundan 3 gün önce tüm karnı birden çatladı tamamen genetik diyorlar ama liberac yine en iyisi