Pazartesi randevuda çatı muayenesi oldum bebeğim henüz kanala girmemiş doktor önümüzde ki pazartesiye kadar normal sancın gelmezse suni sancı deneyeceğiz olmazsa sezeryan dedi. Ben normal sancı nişan göbeğimin aşağı düşmesini beklerken karnım dünden beri iyice sivrildi yukarı çıktı alt karnım yumuşacık. Sanırım bebişin daha gelmeye niyeti yok yada stres mi yapıyorum anlamadım. Yaşayan var mı böyle bi durum?? 😢